Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 24 september 2009 19:41

ja nu har en hel hög med dagar passerat.....


Jag har jobbat och ser nu fram imot en ledig fredag innan kneget åter börjar på lördag!!!!! Jag fick ett mycket uppskattat samtal igår som ledde till att jag får fortsätta jobba i sveg!!!!!

Ja det känns skönt att veta att man har jobb en liten tid i taget i stället för attt idag imorgon kanske nästa dg ringer dem nu vet jag att jag har 100%!!!!Kul kul!


Mindre kul är att mika har blivit dunderförkyld under dagen och att hon varit ett plåster på fröknarna idag!!! Alexandra hade varit ute och målat hösten idag på dagis vilket verkade vara roligt! Nu har man nästan barnledigt..... Mika sover och Alexandra har följt med till vättgränd för att sova där och följa på biltur söder över imorgon!


Jag ska bara lata mig tänkte jag...... Måste ladda batterierna för att orka denna helg.... den slutar inte förrän tisdag kl 16:00 då är jag ledig en dag och då ska vi på öron i stan med Alexandra för att disskutera rör..... Får se vad de kommer fram till....


Ja nu ska jag ta och inta soffan....

Idag fick jag lönespecen vilket var en trevlig överraskning!!!!


Ha det kramiz

Av Anna - 17 september 2009 13:36

ojojoj

ja tiden går när man aldrig är hemma!!!!

Känns som om man bor på jobbet just nu!


men men jag stormtrivs där och det funkar bra! Idag börjar jag inte förrän 16 vilket ger mig extra tid med barnen!

Nu ska jag göra mat och sedan blir det dagis för barnen och jag drar till sveg.....


Vi har hunnit med en kaffetår på vättgränd på förmiddan!!!!!

Och igår kom barnens vinterkläder det var bara Alexandras jacka som blev senare och kommmer vecka 41!

Men dem lär ialla fall inte frysa när flingorna börjar falla utanför fönstret!!!!


Nu måste jag dra mig! Had et gott

 Kramiz annaalexandra busfrö   mika dricker dricka   mika äter grädde   alexandra bakar bullar  

Av Anna - 10 september 2009 18:16

Ja hej på er alla bloggare!!!!

Jag har åter hittat hit och mycket har nog hänt sedan sist!

Idag ska jag ha tjej kväll här hemma!!!! Cider, tacopaj lite ost kex oxh trevligt sällska p kan ju aldrig vara fel!!!!

Ska bli bättre på att blogga men man hinner inte så mycket, jobbar nnu heltid!!! Men det är jag glad för!!!!!

Ha det gott!

Och vem är Maggan?????

Ovido - Quiz & Flashcards