Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 30 november 2009 14:09

Hej och hå idag är det tre år sedan man gick i mora och väntade på att våran familj skulle bli tre!!!!

Och nu tre år senare kunde jag inte vara lyckligare!!!!

Stortjejen har varit på dagis till 12 och smaskat glass och chokladsås med sina lekkamrater vilket verkade varit uppskattat!!!!

Hittade henne liggandes på en maddrass och kudde och filt när jag kom dit för att hämta efter jobbet!!!! dem hade festat hårt!!!!


Nu har hon öppnat paketen från oss och har lekt med leran en hel del!

Mika sover just nu och jag ska dra igång med damsugning!


Hämtade tårtan på nyan idag och det ska bli roligt att se hur den blev!

Bilder kommer att läggas upp senare ikväll!!!


Ha det gått nu ska jag fira en treåring!!!!!


Kramiz anna

Av Anna - 20 november 2009 12:55

Ja idag är det fredag och jag är ledig!!!

Imorgon är det åter jobb och går av på tisdag kl16....

Jag fick ett bra telesamtal idag vilket resulterade i att jag har 100% arbete till 31 januari!!!!!!! Så glad blev jag för det!!!!


Nu sover båda barnen och jag har kyckling i ugnen! Ska bli gott att äta denna fredag!

Bilen är på lagning och hoppas att den blir klar idag annars får man börja gå till sveg för att honna dit tills jag börjar.....


Nu blir det hej så länge!!!!


Kramiz anna

Av Anna - 9 november 2009 13:40

Åter måndag och jag är ledig!!!!


Så skönt att få en ledig dag efter en jobbande helg!!!

Mika sover just nu och Alexandra provar att testa gränder!

Helgen har gått fort och familjen verkar ha kllarat sig galant utan mina pekpinnar.....

Idag var det Kalles tur att åka på jobbet och för mig att ha ryggläge i soffan och bara koppla av! Det enda som ska göras är några maskiner tvätt!


Ha det gott kramiz

Av Anna - 6 november 2009 22:27

Hej

Idag är det fredag vilket för många förknippas med lediga dagar med familj och vänner!!!!!

Ja för mig blir det inte då denna helg.....

Jag jobbar men det ser jag fram imot! Vi är ett skönt gäng som jobbar helger ihop vilket gör det ganska roligt att gå till jobbet!!!! Men helst hade ju även jag spenderat tiden med familjen!!! Men eftersom man jobbar varannan helg får man se till att njuta av alla lediga dagar med familjen och göra lite extra dessa dagar!!!


Snön har vräkt ner idag och vägen till sveg var inte särskilt rolig......

Men det är bara att köra med förstånd och hoppas att de man möter oxå gör det!!!!


Nu ska jag ta och lägga upp bilder så ni kan spana in mina goklimpar!!!!

Och komihåg att kommentera!!!!            

       Vi fikar frukost ute i skogen!!!!                             

                                                     
  Systrarna buuuus                                                Tjejerna provar pappas nya kärra!  

Så här såg det ut när man vaknade imose!!!!!


Ha det gott och trevlig helg till er alla







Av Anna - 5 november 2009 08:59

ja hej ochhå dagarna går!


I tisdags vaccinerade jag mig mot grissjukan oc jag var glad att det inte gjorde ont!

Men igår och idag har jag jävligt ont i armen! Tänk dig att ha värdens träningsverk uppe i överarm och axel!


I helgen blir det åter jobb vilket jag ser fram imot sådär.....


Aja idag är jag ledig och ska steka pnkis!!!! Mums!


Ha det gott kramiz

Av Anna - 2 november 2009 14:24

Hej hej

Nu är det måndag och jag har kommit från jobbet!

Jag slutade 12 vilket inte hör till vanligheterna!

Barnen hämtades från dagis och sedan blev det kaffe på vättgränd och sedan hem!

Barnen sover nu så jag har hunnit ed att starta elden, tvättmaskin är igång och hundarnas mat är blandad och vår mat är framtagen för tining!

Det låter väl bra!


Nu ska jag bara slöa mig och vänta på att de små ska vakna!


Och igår fick jag se en liten liten människa! Var till härjåsjön och snusade lite bäbis! Tänk att mina vildar en gång varit så små!!!!! Helt otroligt!


Ha det gott och kramiz till er alla!


Kom ihåg att kommentera!!!!!!!

Av Anna - 1 november 2009 10:00

Ja hej på er igen!

Nu har man ätit frukost med Alexandra och mikaela vaknade just så nu har vi alla klätt på oss!

Kalle är som vanligt ute i skogen med rocko och kommer väl snart hem igen! Jag och barnen ska strax åka iväg till pappersinsamlingen med en hel hög papper!


Ja sedan är dagen ganska öpppen för förslag!

Hoppas att alla får en trevlig söndag! Imorgon börjar en ny arbetsvecka vilket betyder 6 dagars arbetsvecka då jag jobbar till helgen!


Ha det gott kramiz anna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards