Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Anna - 4 maj 2009 17:23

Hej hopp!

 Idag har jag och barnen varit på arbetsförmedlingen..... Ja från och med idag är jag inte mammaledig vilket känns konstigt!!!

Papper på apper som ska ordnas..... Känner ni igen er????

Imorgon ska barnen på dagis för då måste jag på nåt möte med arbetsförmedlingen.... Drygt men ett måste!

Sedan skulle jag visst dit den 14:e oxå....


Annars har dagarna rullat på bra.... I lördags fick man till och med se en varg!!!!! Har aldrig gjort i hela mitt liv och inte ens på zoo..... Men man ska väl vara ute oh köra på nattimmarna för att se nåt! Var ju och hämtade en polers som varit på afterski 1000 och på vägen hem fick vi syn på den! Man blev ju lite skakis då det tog ett tag innan man fattade vad det var.....

Och tydligen såg vi rätt eftersom flera sett den efter det! Jävla djur säger jag bara.... Nu ska man vara rädd att dem tar över som alla björnar redan gjort! Björnarna är ju runt knutarna hela tiden! Fy fan!


Nu är det dags att rycka in i mammalivet!

Ha det gott kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards