Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

8MAJ

Av Anna - 8 maj 2009 10:27

Ja först vill jag ge Vincent en stor grattiskram!!!!!!Och många grattismukar på 2årsdagen!!!!

Vi kommer på tårta ikväll!!!!


Ja gårdagen spenderades på jobbet mellan 8-16! Barnen var på dagis och mikaela blev biten av ett annat barn i ansiktet! Jag var måttligt glad när jag hämtade henne! Dessutom tycker jag att föräldern till barnet som gjort det borde faktiskt ringa till oss och höra hur det gått och så men jag har inte hört ett pip! Det är dålig stil enligt mig! Jag skulle iallafall ha ringt! Men det kanske bara är jag som känner så!

Det har iallafall gått bra och nu är det baraa blått i ansiktet.....


Alexandra har sovit hos faster i natt och förmodligen haft superkul! Jag har suttit i telefon hela förmiddagen och pratat med akassan och kommun och försäkringskassan....... Ja dessa instutioner som inte har någon brådska alls!!!! Dem förstår inte vad man menar och då blir det missförstånd men nu tror jag att de fattade en gång för alla!


Vicky det är klart vi firar morsdag!!!!! Hoppas att man får tårta på söndag av barnen!!!!!


Nu ska jag studsa in i duschen innan jag väcker mika!!!!!! Då ska vi fara på kaffe.....


Ha det gott och kramiz

Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 januari 2010 22:19

Här är nya adressen http://blogg.passagen.se/wertsi/

Av Anna - 15 januari 2010 21:43

Ja hej igen!!!   Idag har jag och mikaela haft en mysig soffdag! Hon har varit ganska krasslig de senaste dagarna och fått vila upp sig så idag var febern bortblåst och luftrören lät bättre! Alexandra hade bestämt sig för att sova hos faster ig...

Av Anna - 11 januari 2010 18:42

Ja då var det ett väldigt långt tag sedan!!! Julen är förbi och när man tittar i almenackan har vi gått in i 2010....   Julen var mysig och tomten hittade även till oss!! Fast man var lite skeptisk till om barnen varit tillräckligt snälla!!! ...

Av Anna - 19 december 2009 21:51

Hej på er allesammans! Idag har jag jobbat mellan 12-21.... Nu har jag äntligen kommit hem!!!   Tankarna är någon helt annan stans ikväll då jag känner med er som förlorat en nära!! Det är hemskt hur det otänkbara en dag händer.....   Nu ...

Av Anna - 18 december 2009 13:05

Nu var det länge sedan igen!!!!     Ja vart ska jag börja......   Helgen den 12-13 december var det storbak här i dulleråsen! Med det menar jag att alla fyra bakade hela helgen! Ja mikaela hon tyckte mest om att smaka av allt.... Smet, De...

Ovido - Quiz & Flashcards