Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Anna - 11 juli 2009 17:19

oj oj vad länge sedan det känns som jag skrev några rader....

Men jag har jobbat en hel del den sista tiden och det sätter sina spår både här på bloggen och i huset där tvätthögen växer och dammråttorna samlas.....


Men i helgen är jag ledig vilket är jätteskönt!!!

Jag och barnen blev bjudna på middag på vättgränd idag vilket var supergott!!!!Tack familjen F/L

Kalle är i baracken med sin chef och fiskar vilket jag tycker är ganska skönt! Då kan jag få rå om barnen lite granna själv och bara mijsa!


I morgon blir det lugna puckar!!!!

PÅ måndag ska jag försöka att gå på bykampen vilket jag var på ifjol och det var superkul tyckte jag! Hoppas att vädret blir bra oxå! Och så ska jag dra med mig britta oxå så vi kan ha lite kul!


Nu ska jag leta reda på en 60 års present tänkte jag....

 Tack Anki för getingkupan nu hoppas jag bara på finväder så den kan invigas..... Det samma gäller paketet som ramlade ner i brevlådan från lasvegas!!!!! Tack till er båda!!!!

Ha det gott

Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards