Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Anna - 20 juli 2009 20:22

blev vi en till i familjen!

En liten jämthund kom till oss och ska stanna!

Under helgen har jag jobbat och festligheterna har svämmat över här i byn!

Men men på söndagmorgon var det som en tornado dragit fram i byn..... Inte en själ såg jag när jag for på jobbet vid 7:30 och dessutom syntes det var de festsugna varit någonstans!

Skrot trasiga flaskor och cyklar mitt i vägen var en del av det..... Men fram vid 11 var allt uppstädat!!!!!! En stor eloge ska dessa människor ha som fixar och donar med Yran!!!!! Ni är jätteduktiga och att ni kan städa upp allt så fort och så det inte syns att det varit fylla och fest! Ni är guld värda!


Nu ska jag ta och ta mig en glass och lägga mig i soffan!!!!


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards