Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Anna - 12 juli 2009 21:25

Ja nu är denna söndag över!

Men vi har hunnit fått i oss lite mat vilket blev kyckling och ris och sås.....Gott i Gott

Efter maten blev det en tupplur för båda barnen och jag la mig på sängen och löste lite korsord när det var alldeles tyst i huset.....


Efter powernappen kom broder med familj upp från Mora för en semestervecka med aktiviteter och pyssel på stugan.

När de for härifrån började mikaela gå efter så barnen liftade med Patrik och jag for efter bort till deras stuga!

Det blev en mysig stund med eld i kaminen och nykokat kaffe!

Barnen huserade runt ialla vråer.... Men det är så det ska vara! Mikaela tyckte nog att patrik skulle börja snickra eftersom hon kom med en spikask i högsta hugg!!!


Nu är vi åter hemma och mikaela sover och alexandra ligger och mojsar i soffan med disney tv....


Jag ska också ta och lägga mig en vända....

I morgon blir det jobb.... 8-16

Sedan är jag ledig till tisdag kl 16....


Ha det gott Kramiz anna

Av Anna - 12 juli 2009 10:12

God morgon eller god förmiddag vilket ni nu gillar bäst!


Jag och sanna sov till 9:30 idag vilket var mycket skönt! Mikaela sover än men lär väl snart vakna av alexandras framfart här nere.

nu kom det någon, får skriva mer sedan.......

Ovido - Quiz & Flashcards