Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Anna - 2 juni 2009 11:25

Ja det blev lite skrivande under den senaste veckan....

Men jag ska försöka att bättra mig!


Torsdag fredag förra veckan jobbade jag i sveg och Lö, Sö här i häddal....

På lördagen tog kalle barnen med sig till Mora och var där tlls på söndagkväll... Jag jobbade ju ändå hela helgen så det blev lyckat ändå!

Sen så har vi donat med veden lite också....

Idag är det oxå jobb för min del.... 7-16:30 så just nu har jag rast....


Kvällen ser väl ut att bli lugn tror jag.... Hämta barnen ska jag göra när jag kommer från jobbet och sedan ska det lagas mat! Sen blir det nog bara slappning i soffan...

I morgon är jag ledig vad jag vet idag och då ska jag och barnen bara vara hemma! På torsdag ska dem ju på dagis igen när jag är i sveg och jobbart!


Nu är det dags att göra sig i ordning och bege sig tillbaka till jobbet!!!!


Ha det gott kramiz anna


Ps nu är Alexandra bra i öronen!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards