Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Anna - 14 juni 2009 22:21

Ja hej och hå då har man jobbat sin sjunde dag.......


Fick ett samtal av kalle innan man skulle åka hem......

- Det är två björnar på våran gård!!!


Jag blev skiträdd att de skulle ge sig på hunden i hundgården!

Men kalle hadde gått ut på altan och skrikit åt björnen och då hade den vevat med ramarna i gruset.....Oj oj!!!


Men dem hade knallat iväg en bit när jag kom hem och halva lillhärdal var hemma hos oss på gården så då tordes tillochmed jag kliva ur bilen.... Men jag lovar att det var med raska steg jag styrde mot ytterdörren!!!

En gubbe for upp mot grannens hus, ca 100 meter från vårt och hade sett den ena björnen stå en bit in i skogen!!!

Huvva ja nu börjar de komma nära..... Men detta har ju varit min största fasa sedan vi köpte huset för 5 år sedan.... Vi bor ju faktiskt ute i skogen!!!! Men min fasa skulle som sagt bessannas den 14 juni 09!!!

Dags att köpa flyttkartonger sa jag åt kalle!!! Men han sa bara att då blir det ensamt här!


Ja imorgon blir det jobb i Sveg mellan 12-21.....

Om jag vågar gå ut genom ytterdörrenvill säga.... Ja det är ju inte bara jag som ska ut utan även mina två småtjejer vilket gör det hela mer obehagligt!!!!!


Nä nu ska jag sluta tänka på vad som kan hända....


Hoppas att ni alla slipper ha sånna djur hos er!!!!


Ha en fortsatt trevlig kväll!!!!

Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards