Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Anna - 18 juni 2009 21:51

Ja hej och hå!!!

Imorse när vi vaknade vid 11...... så såg det ut som om det skulle vara uppehåll men med facit ihand blev det ju inte så.....


Jag ringde britta och vi tog med oss hennes och mina barn + kjella till härjeåsjöns värdshus för en räkmacka!!!! Alexandra tog våffla med sylt och grädde Mmmmmmmmm!!!!

När vi kom därifrån hamnade vi på brittas altan och funderade på vad vi skulle göra med resten av dagen!!!!?????

Det resulterade i en tripp till Mora för lite shopping! In med alla i bilarna och iväg!!!!

Det blev en trevlig sväng med både regn och glass och ett besök på macdonalds.....


När sista anhalten var nådd bar det av hemöver igen!


Nu har jag nattat barn...., Startat disk och tvättmaskin och rensat kylen från allt som inte borde vara därinne!!!!


I morgon är det midsommar och vi ska upp till stugan en sväng och på lördag ska vi till mölingdaln för att fira midsommardagen med eva och magnus! Det ska bli trevligt och med lite god dryck och mat lär vi alla bli nöjda!


Nu ska jag ta mig an all tvätt!

Och eftersom det varit efterfrågan på kort kommer en hel hög här!!!!


Se och mys!!!!


Ha det gott anna

Ovido - Quiz & Flashcards