Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Anna - 6 juni 2009 20:39

Ja så kan det vara!!!!


Alexandra och kalle följde med broder och hans familj till "fössa" Och metade och då provade även alexandra fiske lyckan!!! Hon lyckades fånga en liten öring på kroken!!!!

Duktig liten fiskare jag har!!!!


Sedan kan jag tala om att mikas fjärde tand äntligen har kommit fram!!!

Kalle skulle fortsätta fiske turen med broder så han har varit hem och lämnat en trött liten fiskare!!! Hon kommer nog att sova gott inatt!!!!


Hoppas att alla får en trevlig lördag!!!!

Kramiz anna

Av Anna - 6 juni 2009 15:16

Hej hej!


Idag är det 6:e juni och min och gubbens förlovningsdag!!! 6år har det visst blivit med ringen på fingret!!!! Och fler ändå hoppas jag att det blir!!!


Idag har vi och barnen och mats och erika och kjella varit till barracken och städat lite och karlarna fick hugga ved! Så nu är det gjort och det är bara att mojsa när nästa resa blir!

Barnen har slagit igen ögonen och sover en lur nu! Vilket inte är så konstigt efter en dags frisk luft ute i skogen!


Igår jobbade kalle halvdag vilket var ganska skönt, då hann vi med lite vedhuggning här hemma oxå!!!! Det tar aldrig slut känns det som.... Alexandra var ute i princip hela dagen och var helt slut när hon nådde kudden i gårkväll!


kalle for just iväg till min broder som kämpar med stugan en bit här ifrån! Men det blir fint och kommer nog bli väldigt mysigt!


Nu ska jag beställa lite nya nappflaskor på nätet! Har hittat en bra sida med överkommliga priser och så är det snodigt att de dimper ner i brevlådan efter några dagar!

Och dessutom går det inte att få tag i flaskorna här i krokarna..... Så internet är en smart uppfinnig!!!!


Ha det gott!!!!


Ps vicky snart är det!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards