Alla inlägg den 1 april 2009

Av Anna - 1 april 2009 21:29

Ja det är en trött anna som skriver.....

Om man någonsin känner sig slut så måste det vara som jag känner mig nu!!!!

Vi har kutat som dårar på jobbet idag vilket känns i både ben och huvud!!! Men då vet man att man har gjort något bra iallafall!

Det var tyst och lugnt när jag klev innanför dörren och barnen sov! Det ska jag oxå göra nu strax!

En dusch blir det innan och sedan kudden! Imorgon ska barnen på dagis vid 7:30 och jag jobbar till 13!


Sedan ska vi vila resten av dagen tror jag!

Kramiz anna

Av Anna - 1 april 2009 10:20

Ja 13-21 är arbetstiden idag! Barnen ska lämnas på dagis vid 12:45 och kalle ska hämta vid 16:45! Det känns skönt att de inte ska vara där i så många timmar!

Imorgon blir det oxå jobb! 8:00- 13:00 så det blir inte länge för dem imorgon heller!

Det är ett under att jag ännu inte fått magsjuka eftesom bara vetskapen om att den florerar brukar göra att jag ligger livlös och kräks!  Men jag är tacksam så länge den inte suger sig fast likt en igel på mig!!!!


Alexandra håller på att söva sin docka och mikaela sover ännu! Det är bra de då kanske hon håller sig vaken på dagis idag!


Nu ska jag kolla maten som ska in i ugnen! Idag blir det kassler och potgratäng! Snabbt och enkeltska det vara när man ska jobba!


Ha en fortsatt trevlig dag

Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards