Alla inlägg den 4 april 2009

Av Anna - 4 april 2009 10:06

hej och hå! Gårdagen blev en lång arbetsdag och sedan hämtade jag barnen på dagis! Väl hemma blev det en raketpackning och det bar av mot mora!

Vi kom ca 4 mil sedan fick vi möte med en stor bil som fick problem och for av vägen så vi stannade och hjälpe till då det var en i från byn! Man ska hjälpa varandra då man vet at nästa gång kan det vara jag som behöver hjälp!!!

Efter ett par timmar kunde vi fortsäta färden mot broder och hans familj! Väl här blev det pizza och en sallad för mig då magen är orolig efter all vitpeppar man stoppat i sig.....


På kvällskröken började mikaela må dåligt och kräktes men när magen väl var tom kunde hon somna för natten.


Alexandra har inte visat något än så det var förhoppningsvis ingen magsjuka!


Kalle for iväg till ica maxi för att handla lite och det resulterade i att han kom tillbaka med en flickcykel med stödhjul til alexandra! och naturligtvis en matchande cykelhjälm i rosa! Sedan 2 par med gummistövlar och lite kläder till mikaela! Det blev en riktig överrasskning för henne oc ögonen lyste som på ett barn vid alla julklapparna......


Nu sitter vi och softar i soffan och  softar jag passade på att slänga in ett inlägg.....


nu ska jag ta och umgås innan man drar igång något projekt!!!


Ha det gott kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards