Alla inlägg den 8 april 2009

Av Anna - 8 april 2009 11:26

Godmorgon eller förmiddag vilket man nu föredrar!


Jag vaknade av att min gosiga familj gav mig frukost på sängen vilket var så mysigt!!!!! Natten har varit sådär! Alexandra fick ett skrikanfall som varade i två timmar vilket gör att man känner sig seg idag!


Alexandra verkar vara helt frisk nu äntligen!!!! Kalle likaså och mikaela verkar vara mycket bättre idag!!!!! Inga diarreer ännu idag och har inte varit sedan igår vilket jag är väldigt glad för!!!!!


Jag tror att det kan vara för den råsaft jag kokade på blåbär igår och pytsade i hela familjen!!!! Man får lite tips här och var och får prova sig fram under sjukdomstiden! Själv känner jag mig fortfarande pigg och hoppas att jag inte åker på detta nu när de andra verkar bli friska!!!!


Imorgon är dt påskkärringdags och det betyder utklädning sminkning och en hel hög godis men det får vi nog gömma tills alla har kommit i normala gängor igen!!!!


Idag vet jag inte vad jag ska göra.... Jag är glad att tvätten är tvättad nu och att man slipper vänta på att nästa maskin ska bli klar!!!!


Ha det gott kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards