Alla inlägg den 2 november 2008

Av Anna - 2 november 2008 18:58

Ja då var barnen hemma igen och jag har piggnat på mig, så det blev bullbak ikväll. Det blev ca 100 bullar av slaget "frestelser" Kalle älskar dem så det var bara att be svärmor om receptet. De blev riktigt goda.

Ja då var det dags att lägga barnen eller Alexandra eftersom mikaela redan sover så gott framför tv:n


God natt  och sov gott nu alla

Kramiz Anna

Av Anna - 2 november 2008 12:35

Ja då var kalle och jag sjuk!!!!

Jag låg hela dagen igår och mådde ante alls bra. Men är lite bättre idag.

Kalle mår uselt idag och ligger nerbäddad i soffan.

Britta kom och hämtade barnen så vi skulle få vila upp oss lite så viblir frisk fort..

Halsen är värst och igår trodde jag att jag bodde i en iglo fast det var 25 grader inne!

Nä nu är det dags för soffläge igen...

Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards