Alla inlägg den 17 november 2008

Av Anna - 17 november 2008 18:36

ja idag har vi tagit reda på älgkött för hela slanten!!!!


Det blev bra mycket köttfärs och det känns skönt.

Ja nu har jag främmande och ska väl ta en kopp kaffe innan det är dags för barnen att sova!!!!!


Vicky visst tog jag nåt kort...

Kristina svaret blir när jag varit till Anki och frissat mig!!!Hi Hi nu ser det för jävlig ut!!!!!


Blir inga bilder på klänningarna ikväll fixar det imorgon istället!!!!


Kramiz på er alla

Av Anna - 17 november 2008 11:46

Mina små troll har börjat hjälpas åt med sattygen här hemma...

Imose fick alexandra tag i kakaopaketet och hällde överallt. mikaela var inte en dit så hela hon blev full ikakao... de var så söta så...

det är ett helvete och få bort kakao tycker jag så jag hoppas att kläderna blir rena!!!!!

När det var uppstädat höll jag på med något och upptäckte att alexandra var mycket tys1!! det är = hyss!!!! Då har hon hittat mikaelas vällingoch hält pulvret överallt blandat med vatten så köket ser ut som en grötkastrull!!!!


Nä nu kom kalle hem så jag ska ha på lite kaffe tror jag....

Ha det gott allihopa!!!!


Anki jag ska knäppa kort på klänningarna idag och lägga ut ikväll tror jag...

Hoppas att resan gick bra!!!!


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards