Alla inlägg den 14 november 2008

Av Anna - 14 november 2008 13:36

Gick in på bloggen för att skriva några rader innan två maskiner tvätt ska hängas!

Blev så paff när jag hade fått en komentar från en vilt främmande människa.... Konstigt men jag godkände den ialla fall.


Nu är familjen från Mora på väg så jag hoppas att resan går bra för dem i snövädret!

Det snöar fortfarande så innan dagen är slut ska pulkorna ha landat i snön!!!!!

Britta var hit en sväng och fick naturligtvis med sig Alexandra hem. Hon skulle promt följa faster hem så då fick hon väl det. Snäll som man är ..Hi Hi.


Då kan ju jag göra lite nytta medans!!! Mikaela har stött på john blund igen så nu blir väl hon i drömmarnas värld ett par timmar!!!!


Lite nytta har jag gjort idag...

När jag varit ut med rocko till hagen hittade jag Alexandra ståendes på en hylla i köket som kaffebryggaren står på. Hann precis ta bort henne innan den gav vika så den är nu nermonterad. Tur man vet hur en skruvdragare fungerar!!!! Hi Hi.


Vicky hoppas att din portfolio knäppning eller vad det var går bra idag så att du kan börja fota eller vad det nu är du ska ha den till!!! Hoppas det går bra iallafall och du ska veta att du har våra tummar med dig!!!! Känns faktiskt lite knepigt att du är så långt borta, men jag vet ju att när du kommer hem till våra breddgrader igen så lär det bli mycket kaffedrickande här!!!!


Sen hoppas jag att det går bra för syster Sofia i stan idag så att inte bebisen kommer i någon affär..... Verkade som om du skulle  in i några... Hoppas att det går bra iallafall! Kramiz till er alla vilket äventyr ni nu än är ute på idag!!!! Själv börjar mitt äventyr i tvättstugan om en liten stund.


Kramiz Anna

Av Anna - 14 november 2008 09:17

Hej hopp alla snögubbar!!!!

Ja idag snöar det som bara den.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, Mikaela sover och av ljudet att dömma håller Alexandra på med vatten i köket!!!


Vi ska väl ställa iordning lite frukost nu så vi kan bli på bättre humör, Frukost är HELIGT för mig!!

Mikaela kryper inte men hon tar sig bakåt och åt sidorna i en väldig fart!!!!!


Funderar på om det möjligen kan gå att få fram en snölykta till kvällen ifall det är sådan snö som trillar ner, det lyser så mysigt så av sånna!!!!!


Hoppas att det bär av snart för dig S så du slipper den stora magen, hoppas att det blir en tjej nu då som du vill!!!!! Ut och gå, putsa fönster så ska du se att det bär iväg!!!!!


Har råkat sagt till Alexandra att familjen Adams kommer idag, som mamman i den familjen skrev......Så hon ropar på er alla fyra! Anti,Pati,Ikad,lin!

Det blir mycket kaffe och eldning i helgen hoppas jag!!!!


Nä nu är det dags för frulle!!!!

Kramiz på er alla bloggare!!!!!//Anna

Ovido - Quiz & Flashcards