Alla inlägg den 7 november 2008

Av Anna - 7 november 2008 20:49

Ett sista inlägg för ikväll.

Ja då var Alexandra nattad och mikaela äter sista flaskan för idag!!!! Skönt...

Kalle och patrik sitter i soffan och tittar på diggilo tror jag.

Maten blev god och alla blev nöjda tror jag.

Ja då är det väl inget mer för idag, tror jag ska ta och umgås lite nu när broder ska vara här i helgen!!! Hi hi kul tycker jag!!!!


Sov gott alla människor så skriver jag några rader i morgon igen

Kramiz anna

Av Anna - 7 november 2008 19:00

Ja det är en lasange på gång i ugnen!!!

Broder kom just så vi äter lite senare idag.

Han och kalle or just iväg bort til hans stuga för att konka in saker!!!

Sen blir det mat. Hi hi tänkte att jag skulle hunnit lagt Alexandra först så vi får matro ikväll!!!!

Ja som sagt kalle och patrik ska hålla på där borta hela helgen så vi får se vad barnen och jag ska hitta på för något på dagarna...

Nä nu är det väl dags att fixa iordning för nattning...

Ha det gott!!!

Kramiz anna

Av Anna - 7 november 2008 13:33

Hej hopp

Idag tog vi bilen och for till lillstugan och fikade och åt korv med bröd för hela slanten.... Mysigt!!!
Alexandra håller påå för att finna john blund på övervåningen men det verkar inte som om hon lyckats än!!!!


Kalle verkar sitta i telefon med broder då jag hör hysteriska skratt i mellan varven!!!!

Han börjar nog pigga på sig lite nu så vi får se hur helgen blir!!!

Nu ska jag ut på tradera och se om jag inner något att buda på !!!!

Tjing tjong på er så länge

Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards