Alla inlägg den 6 november 2008

Av Anna - 6 november 2008 19:19

Ja hej hopp på er!!!


Kalle är åter sjuk, barnen och jag for och hämtade honom på jobbet vid 10 igår så då bar det av till sjukan! Dem tyckte vila var bästa medicinen för honom nu. Så han blir hemma hela veckan! Skönt tycker jag!


Idag for vi till stugan för att städa inför vintern. Jag hade tagit hem sängkläderna och tvättat och mattorna oxå så nu är det rent och fint! Känns bättre när man kommer dit i vinter om det är rent!

Svärmor och mormor(gerda) kom dit på kaffe och det var trevligt.


När vi kom hem igen var det Lunch och det blev kassler och ris. Britta kom och hämtade Alexandra så hon hade diskat och gjort Pizza där. Svärmor bjöd på Pannkaka och Ärtsoppa till middag och det var supergott!!!

Kalle och jag fick en sugen känsla så vi ställde iordning Marängsviss!!! Så gott!!!! Kjella, Svärmor, Mormor och min far och mor fick sig alla en smakbit.


Efter den goda rotikan blev det ett bad för Mikaela och Alexandra!!! Så nu luktar de båda hallon i knoppen!!! De är så gulliga i sina morgonrockar....


Ja då var det väl dags att umgås med familjen!

God natt Alla Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards