Alla inlägg den 25 november 2008

Av Anna - 25 november 2008 15:57

Vicky du får gärna skicka lite sol och värme till oss!!!!!!!


Ja nu vet jag inte riktigt hur det blir i helgen, Kalle säger att han skulle behöva följa Patrik för att vara ett stöd till honom..... Men Jag tror islutändan att de två karlarna får stå och luta sig mot varandra för att inte trilla.... Jag är inte dålig på shopping kalle!!!!Du borde lärt dig det nu!!!!!!


Hoppas att det blir av ialla fall för det vore roligt att komma iväg lite!!!! Jag tror P sa att det bara var en 15 mil dit så då är det ju lungt!!!!!


Ja någon snöskottning har jag inte brytt mig i jag har bara nattat två små som behövde en eftermiddagslur!!!! Sedan har jag degat mig i soffan.... Så skönt då det inte hör till vanligheterna här inte!!!!!


Nä då är det väl dags att koka pasta gubben är strax hemma ser jag på klockan!!!!

Har faktiskt inte tagit en snus heller sedan mitt på dagen idag!!!! Duktig jag är..... Men desto fler mandariner har slinkt ner i min mage för att glömma suget, och käkarna har hoppat ur led av allt tuggummituggande.....

Hoppas jag lyckas utan att alla säger upp bekantskapen för att jag blir vrång.....

Nog om det nu väntar köket.....

Kramiz anna

Av Anna - 25 november 2008 13:50

Ja det verkar aldrig sluta snöa!!!! Det blir nog en riktigt vit jul iår!!!! Mysigt!!!!


Ja det blev en tur till sveg idag, en fika på konditoriet ..... Var och hämtade kalle så for vi dit...Gott!!!


Sen for jag hem igen och fick ett samtal om en resa till Ikea!!!!!Är väldigt sugen på den, trevligt sällskap inehöll den oxå!!!! Få se vad kalle säger!!!!!????? Alla karlars dröm att få följa med på julshopping!!!!Eller inte! Ja vi får se vad som sker men, det skulle säkert bli sjukjt roligt iallafall!!!!


Nu har jag hunnit damsuga tv rummet det var fullt i popcorn sedan igår.....


Nu är det väl dags att göra lite mat snart!!!! Fast det är bara pasta som ska kokas, skönt att köttfärsen är klar redan..... Snön kanske skulle ha skottats iväg till månen men det kanske kan vänta tills det slutat vräka ner, eller????


Nä det behöver nog göras nu så slipper det bli så mycket för kalle att ta hand om...... A det ärnog bara att ta sig i kragen......


Kramiz anna


Ovido - Quiz & Flashcards