Alla inlägg den 23 november 2008

Av Anna - 23 november 2008 14:39

Ja då var det söndag igen!!!! Morgonen började med att min motorvärmare slutat funka så jag tog barnen och for till Mats för att han skulle kolla vad som var fel!!! Det var bara kabeln mellan bilen och huset som var trasig och jag kunde dra en lättande suck!!!!

Patrik Kalle och Jens är borta och snickrar och tydligen har de hunnit med väldigt mycket i helgen som jag har förstått!!!!

De har just åkt bort dit igen efter att vi åt lite sen lunch!


Kladdkaka och vaniljvisp kan jag rekomendera till alla som älskar onyttigt!!!!

Några bilder följer på hur barnen kan roa sig med vaniljvispen!!!!! Mina små troll!!!!!

Lars Kristerz gick vidare en gång till och nästa gång är det väl final????Eller?


Jag har inte gjort så mycket mer idag än att tvätta och diska tycker jag . Barnen sover middag just nu så jag kan koppla av lte, men det gör jag ju inte!!!!Synd för mig!


Nu ska jag lägga mig i soffan en stund tills trollen vaknar igen...

Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards