Alla inlägg den 15 november 2008

Av Anna - 15 november 2008 21:30

Ja jag är ju inget direkt fan till detta programm men idag var det ruskigt kul!!!! Tyckte att de gjorde ett bra jobb Lars Kristers iallafall, de kanske inte är lika bra som scoots men de har en charm som de lever på!!!!

Tyckte att de gjorde det bra som gick vidare!!! Broder blev nog glad att de gjorde det ialla fall!!!


Barnen sover sedan länge och kalle festar och firar att det blev Vinst i skogen idag!!!! Fast som alltid så tycker jag synd om djuret ifråga men äter gärna av köttet... Dubbelmoral av mig kanske, a skit samma!!!


Vi blev bjudna på mat hos Mats och Britta idag och det var utsökt gott!!!! TACK!!!!


Nu tänkte jag att jag skulle passa på att lösa lite korsord medan jag är själv här hemma och barnen sover....


Det är nog vinter nu och den verkar ha bestämt sig för att stanna!!!! Det är svinkallt ute tycker jag eller oxå är det jag som är nojig!!!!


I eftermiddags blev det en tur till Dollar med Britta och Jens och mina prinsessor!!! Det var roligt att titta på alla julsaker!!!! Det är snart jul, fatta själv!!!!Nån mer som har panik?????


Nä nu blir det godnatt till er bloggare tills imorgon

Kramiz anna

Av Anna - 15 november 2008 09:42

Ja idag känner jag mig seg fast jag sovit hela natten till 9.... Barnen verkar ha hamnat i rätt spår i igen!!!!!


Kalle var borta när jag vaknade så han är antagligen i skogen med Rocko.


jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag?????? Men förmodligen blir det en tripp till broders stuga för att spana in arbetet!!! han är jätteduktig tycker jag.


Sedan kanske det bär iväg tillvåran lillstuga för att spana in så allt är som det ska!!!


Ja nä nu ska en diskmaskin startas och sedan ska jag och Alexandra bygga en koja i tvrummet tänkte jag....

Kramiz på er //Anna

Ovido - Quiz & Flashcards