Alla inlägg den 19 november 2008

Av Anna - 19 november 2008 14:38

Ja idag klev vi upp tidigt!!!!!

Hade gjort en deal med den som köpte barnvagnen, tvillingvagnen jag promt skulle ha och aldrig använder!!!!! Så jag motåkte och blev av med den den stod bara och samlade damm!!!!! Var och hämtade upp mamma så hon följde så man slipper åka själv!!!! vet aldrig vad det är för typer man träffar på !!!!!!! Men det var en trevlig grabb!!!!


Sen vi kom hem har jag och barnen tagit reda på lite tvätt!!!!!

Nu ska det snart göras mat tills kalle kommer hem!!!

Det snöar som bara den här.

Jag har hunnit ge rådjuren lite äpplen och grejs så de får nog en matig kväll!!! De är så söta!!!!!


Naturligtvis jagar kalle bara det som är nödvändigt och i ett lag så han är ingen rovjägare på det sättet...Ville komentera inlägget från den människan som hjag heöller inte vet vem det är!!!!


Nu ska jag kolla till barnen och se vad dem har lyckats med!!!!


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards