Alla inlägg den 22 november 2008

Av Anna - 22 november 2008 15:15

Ja då var vi hemma igen då!!!!

Har laddat upp lite bilder på patriks bygge och elden i kaminen...

Och kusinen erika som sitter och passar mikaela!

Ja det blev en tripp till kjella för britta var där så då fick vi en efterlängtad kopp me kaffe. Det var gott.


När jag for till patrik och kalle somnade barnen och dem satt och åt lite mat.... Dem hade hunnit en hel del som det såg ut tyckte jag!!!! Dem är duktiga!!!!

Kalle ville att jag sulle göra  nåt gott till dansbandskampen ikväll så jag slängde ihop en kladdkaka som ska serveras med vaniljvisp!!! GOTT!!!


Nu håller jag på att elda och väntar på att barnen ska vakna!!! De sover samtidigt som tur är!!! Men då sover inte jag , då passar man på med en massa annat som måste göras!!! men det går fortare att göra det själv än om det ska vara en hjälpreda med!!!Hi Hi!!!


Ja nu ska jag kolla om de vaknat  eller om man får en stund med korsordet innan cirkusen åter drar igång!!!

Hoppas att alla får en fortsatt trevlig Lördag!!!!


Kramiz anna

Av Anna - 22 november 2008 10:08

Hej hopp!!!!!

Idag snöar det som bara den ute!!! Roligt med snö det är lätt att sysselsätta damen som snart fyller två år då!!!! Hon älskar snö och pulka!!!


Ja patrik och Kalle och Jens for iväg nyss och jag skickade med dem mat så de klarar sig ett tag!!!! Jag ska väcka mikaela och klä båda och mig själv sedan är det dags att hitta på något!!!


Tror det blir en vända till affären sedan ska jag nog leta reda på Britta och umgås lite med henne! Vi har mycket att prata om när vi ses, löser lite världsproblem och korsordstrubbel!!!!!! Hon är lika inbiten korsordslösare hon som jag!!!


Nä nu skramlar det i köket bäst att se vad damen har för sig!!!!


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards