Alla inlägg den 21 november 2008

Av Anna - 21 november 2008 21:58

Ja nu är disken iordning och barnen ligger!!!!

Maten var utsökt och kaffet efter smakade bra!!!!

Nu har herrarna intagit soffan med ett varsit glas Jack!!!!

Det ska tilläggas att de tittar på singing bee!!!! Undrar vad de sjunger innan kvällen är slut?????


Ja jag ska ta och slå mig ner där oxå tänkte jag!!!! Känna lugnet svepa in över sig....


Ännu en dag till ända och det har gått bra och mycket har blivit gjort!

Imorgon ska kalle och Patrik snickra på Patriks stuga så jag hoppas att de hinner mycket nu i helgen!!!!


Hoppas att hemresan gick bra för syster sofia och den söta lilla tösen Sannie. Hoppas att resten av familjen piggnar på sig!!!


Morgondagen för mig och barnen ser????????? ut så!!!! Vad som helst kan med andra ord hända!!!! Som vanligt då.....


Hoppas ni alla där ute får en fortsatt trevlig fredagskväll! Det ska jag ha....


Kramiz Anna

Av Anna - 21 november 2008 19:15

Hej hopp alla bloggare!!!


Ja dagen har bestått i att städa köket vilket jag måste lyckats med då kalle såg skillnad.... Nu är det julgardiner framme och lite krimskrams....

Skriver med vicky på msn och planerar en ullareds resa när hon kommer hem!!!!

Har nu äntligen fått ut lite bilder på klänningarna och lite annat!!!!! BB bilderna är på Mikaela om någon undrar!!!!


Och ja jag har sålt tvillingvagnen då den bara stod och samla damm!!!! Vi bor ju i skogen och jag är så björnrädd så jag har inte tordats varit ute med den nu ihöst.... vad gör man om man möter en björn med två ungar i vagnen, det är ju inte bara att ta ungarna under varsin arm och kuta!!!!!


Ja nu har broder patrik och kalle återvänt så det är dags att äta!!! Idag blir detn Kycklingfile med mögelost och bacon, till det blir det ris currysås och en sallad!!!! Det luktar hemskt gott från köket nu så det är bäst jag skyndar mig så jag inte blir utan!!!!!


Ha det gott alla bloggare!!!!

Kramiz anna

Av Anna - 21 november 2008 19:14

Ja nu lägger jag in en drös med bilder bla klänningarna, kalle på bb jag på bb och barnen

Ovido - Quiz & Flashcards