Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Anna - 2 januari 2009 21:25

Ja då var det kväll igen!!!! Jag och Mikaela tar det bara piano....

Alexandra blev kvar hos Faster efter att vi ätit där idag, hon skulle sova där inatt....

Kalle är ute på och ska vara i stugan inatt, hoppas att han inte fryser!!! Det blåser jättekallt här ikväll!!!

Jag ska ta och kura ner mig isoffan nu...


Ha det gått


Kramiz anna

Av Anna - 2 januari 2009 14:08

Ja nu är jag här igen!


Jag vill hälsa alla ett gått nytt år!!!

Och tackar samtidigt för hälsningarna familjen fått från olika håll.


Jag hoppas att alla hade en trevlig nyårsafton!!!


Själv var jag bara hemma med barnen.... Och så hade jag en övernattare med... Michelle var här och hon och Alexandra lekte för fullt!!!

Michelle var den som ville träffa john blund tidigast så hon la sig vid 22:00. Mina två troll var båda vakna till 01:00 ungefär!!

Vi hade trevligt här och det kom en del främmande från olika håll så jag tror vi var 8 stycken som skålade in 2009 här i Dulleråsen!!! Det var jättetrevligt!!!


Idag har vi inte gjort så mycket....

Skriver mer ikväll!!!!


Och Sofia klart vi ska ses snart igen!!! Har du ett telnr jag kan få`?????


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards