Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Anna - 8 januari 2009 19:45

Ja idag blev det kaffe och lite låning av nya sagoböcker!!!

Alexandra ska ha sagostund innan hon somnar på kvällen....

Jag och Alexandra låg i soffan och åt popcorn vilket ledde till att det blev popcorn överallt så nu har damsugaren gjort en insatts....


Idag har det blåst kallt.... jag är trött på vintern nu och alla piggar upp mig med att jag får vänta en fyra månader tills det blir varmare......TRIST!!!


Hoppas att ni alla har haft en bra dag!


Kramiz anna

Av Anna - 8 januari 2009 10:51

Ja idag äre en ny dag!!!!

Har inte planerat nåt än men ska på kaffe iallafall på vättgränd!


Har sovit dåligt inatt men barnen verkar ha sovit gott!!! 9:30 var uret när Alexandra väckte mig.


Sofia, ni är välkommen när ni kommer! Har tänkt att ringa men tiden har inte funnits än!!!! Förstår inte hur du hinner med tre!!!????

Hoppas att allt är bra med er!!!


Nu ska jag kolla vart Mikaela tagit vägen..... Hon kryper som bara den nu!!!!!


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards