Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Anna - 24 januari 2009 21:04

Hej på er!!!!


Ja dagen började med att jag fick sova till 11:30!!!! Tack älskling!!!

När jag kom ner hade han damsugit och skurat nedervåningen Tack igen!!!!

Alexandra och jag gick och durscha eftersom hon hade en olycka bak i byxan som inte var där den skulle....

När det var avklarat var frukosten serverad Tack igen älsklingen!!!!


Sedan fick vi för oss att vi skulle åka till Mora för att gratta carro som fyllde år igår men,,,,,, vi insåg att det var dumt att åka när vägen var igendriven innan vi tagit oss ur byn!!!!


Då åkte vi på kaffe till Britta istället och sedan en sväng förbi farmor....

När vi åkte därifrån blev vi sugna på marängsviss så bilen styrde mot Sveg.... I världens snöstorm!!!!!! Men vi for iallafall och gjorde av med lite pengar på Ica isveg.... När vi skulle hem höll vi på att krocka med en flock RENAR!!!! Djävla Djur säger jag bara!!!! Dem skulle vara inhägnade!!!!!! Men kalle kalll som han är när kan kör bil, körde slalom mellan dem!!!! Jag livrädd och skrek och ungarna stirrade och undrade vad som hände!!!! Men vi klarade oss och renarna utan problem.....


Väl hemma blev det en hemgjord pizza med allt på.... Och till efterrätt marängsviss!!! Det blev en toppen dag tillslut i denna sjuka stuga..... Alexandra har dock piggnat i lite nu medans vi päron är lite krassliga ännu!!!


Mikaela sover sedan en timme tillbaka och det är nu dags att Alexandra får medicin innan hon ska träffa john blund....


Ha det gott


 Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards