Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Anna - 18 januari 2009 19:13

Jajag tog mig enpromenix med hunden efter det att vi ätit.... Det var hur skönt som helst men det blåste lite kallt.

Kände att det kunde behövas lite luft efter förkylningar och allt!!!


Ikväll ska vi bara mojsa i soffan tror jag!!! Kalle ska hänga lite tvätt och jag ska fixa disken annars så blir det bara latsidan för bägge!!!!


Alexandra är mycket bättre nu och mikaela är som vanligt hon. Fast nu tror hon att hon kan stå och gå...... Så det blir många vurpor på en dag!!!! Men hon gick faktiskt flera steg med sin gåvagn innan hon stupade... Så jag tror att hon kommer gå tidigare än sin kära syster....


Ha det gott


Kramiz anna

Av Anna - 18 januari 2009 12:47

Hej p er!!!!


Ja jag har inte haft tid att skrivva nåt på senaste....

Alexandra blev sämre i sin förkylning!!!

Vi var in till hc igårkväll.... Man kan ju efter detta besök undra vad det är för folk som går runt i vit rock!!!!

Oförskämda läkare säger jag bara!!!!!

Tur iallafall att jag hade med mig en stöttepelare!!! Stort tack A!!!!!

 Efter många om och men fick vi en medicin som fungerar!!!!! Efter ca tre timmar tror jag det tog nästan!!!!

Hoppas att läkaren inte har några egna barn!!!!

Tur att det kom en snäll sköterska som styrde upp allting till slut så Alexandra fick den medicinen hon behöver!!!


Ja annars har vi ite gjort så mycket mer än att varit vaken på nätterna under denna helg men inatt har vi sovit större delen tack och lov.


Jag tänkte att jag skulle ta tag och städa undan lite nu medan Alexandra tar igen sig i soffan!


Ännu en gång vill jag tacka A för att du alltid ställer upp när jag behöver det som mäst!!!!


Kramiz ana

Ovido - Quiz & Flashcards