Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Anna - 19 januari 2009 21:48

Ja ett sista inlägg innan det blir natti natti!!!!


Har haft ett långt samtal med Syster! Ett trevligt samtal om allt....

Jag måste nu försöka få trollet Alexandra att sova innan man själv vill träffa john blund....


Ha det gott


Kramiz anna


ps hoppas stt jag gjort rätt sofia.... Du ser väl det när du loggar in!

Av Anna - 19 januari 2009 18:11

Ja idag har vi haft en skön hemmadag!!!

Jag och alexandra har legat i soffan och mojsat och varit vid datorn lite grann!


Mikaela kan man ju undra vad hon har gjort......

Hon somnade vid 12 efter att vi ätit lunch och vaknade inte förrän vid 17 när vi andra skulle äta mat.... Hon ville ta en rejäl siesta med andra ord!!!


Till middag gjorde jag och Alexandra en älggryta som serverades med ris!

Den blev supergod tyckte jag och kalle höll med så man lyckades väl för en gångs skull framför spisen.....Hi Hi Maten är oftast uppskattad bara den är lagad när man kommer från jobbet.... Det är en oskriven regel i vårat hus.... Den som är hemma lagar maten och annars hjälps vi åt!


Imorgon är det soptunnetömmning vilket jag är överlycklig för!!!! Tunnan är spyfull som vanligt....


Nu ska jag ta och koppla av lite med familjen!


Ha det gott!!!

Kramiz anna

Av Anna - 19 januari 2009 11:23

Ja jag säger bara det.... Vi har sovit hela natten!!!!!


Det börjar nog på att bli friskt här hemma tror jag!!!!!

Idag ska vi inte göra nåt tror jag....

Laga en älggryta iallafall till middag! Ska bli så gott!!!


Nu skriker ungarna så jag antar att de är osams....


Återkommer sedan.


Ha det gott


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards