Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Anna - 23 januari 2009 22:02

Hej igen på er!!!


Eftermiddagen blev en resa till Hc och träffade doktorn igen.... Denna gång för att Alexandra skulle få mer hostmedicin!!!! Då ville de kolla så att lungorna var rena först!!!! Eftersom hon har feber.... Den stod på 39,4 nu ikväll.....


Kalle hämtade vi på jobbet då han kände sig helkass i halsen... Resulterade i att han bäddade ner sig i soffan med Alexandra och fick sedan kuta på toa för att spy.... Nej det är ingen magsjuka.... När han har halsont blir det som att kräkreflexen slår till för att det blir för trångt.....


Alexandra är fortfarande dålig men ändå piggare....!


Jag som är mamma i huset trodde jag skulle klara mig, så en av oss skulle kunna sköta om de sjuka..... Men ack så fel jag hade!!! Nu går jag på ipren och strepsil..... i halsen känns det som om en taggtrådsboll fastnat och huvudet håller på att explodera....


Men i allt elende så har vi våran egen lill FRISKUS!!!!! Mikaela hon är bara lite snorig!!!! Men lika glad för det är hon....


Nu ska jag ta och sköta om mina älsklingar som ligger nerbäddade i soffan.....


Ha det gott


Kramiz anna

Av Anna - 23 januari 2009 10:39

God dag!!!


Inatt har vi lyssnat till Alexandra som har haft sån hemsk hosta..... Stackars liten!!!!


Själv känner jag mig som om det är dag för ggraven..... Är så himla trött!!! Jag är lite förkyld oxå och sedan kan jag inte fatta att jag har sån huvudvärk..... 4:e dagen idag jag får dras med tungt huvud...


Ja nu orkar jag inte skriva någe mer.... Ska gå och kolla om Mikaela vaknat än.... Hon är en riktigt morgontrött flicka.....


Ha det gott


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards