Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Anna - 22 januari 2009 20:19

Ja gott folk!


Är det inte det ena så är det det andra!!!!


Vi var till sveg och handlade lite nödvändiga saker, kom hem oc tog tempen på Alexandra!!!! 39,2.....


Fy tusan säger jag bara!!!!

Men Alvedonet har varit ett under förut och så även denna gång!!!! Det var en bra gubbe som uppfann det!!!


Sedan fick jag en stor bukett blommor av kalle idag oxå!!!!! De var så fina... Jag fick dem för att jag tar hand om barnen och honom så duktigt och bra!!! Det värmde mycket att få höra!!!! Även om jag redan visste att jag gör ett bra jobb så är det trevligt med en överraskning ibland!!!! Tack!!!


Ska lägga upp en bild på dem sedanså ni får se!!!!


Nu kallar jobbet igen....



Ha det gott


Kramiz anna

Av Anna - 22 januari 2009 13:46

Hej igen...


Inatt när Alexandra somnat var hon inte lika tungandad!!! Det är ett stort kliv i rätt riktning!!!!

Men så fort hon går itrappen eller springer omkring blir hon andfådd...


Men jag hoppas på det bästa!!!!


Idag har vi haft sovmorgon till11!!!

Det var värkeligen behövligt!!!!

Lite senare ska jag och barnen åka till sveg för att handla på Apoteket och Dollar!!!! Så hämtar vi upp pappa på samma gång när han slutat!!!!


Nu har jag ägg på kokning!!!! Alexandra går ju fritt i kylskåpet och kom nyss med ett 15 pack med ägg.... Fråga om hon ville ha kokt ägg och hon tittar och skriker JAAAAA!!!!!

Så då var det bara att ta fram äggkokaren.....


Nu är det dags att kolla in hur det går för dem kokande ovala....


Ha det gott


Kramiz anna 

Ovido - Quiz & Flashcards