Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Anna - 13 januari 2009 19:50

Ja hej igen!!!!


Nu har vi äntligen städat bort det sista av julen.... det är bara lite konstsnö kvar i fönstrena....


Alexandra är inte nå digg alls.... Är hur hes som helst och verkar ha det jobbigt med den hemska hostan.... Men vi har fåt medicin nu som hon ska äta tills hon blir bra och sedan medicin om hon får ett kruppanfall till.... Så vi känner oss redo för natten nu....


Själv har jag inte gjort så mycket idag varit till britta en sväng och druckit lite kaffe och så blev vi bjudna på mat... Det var gott det!!!!


Nu ska jag ta och lägga mig i soffan med barnen och gubben innan en maskin tvätt ska hängas.... Aldrig att högen tar slut....


Kramiz anna

Av Anna - 13 januari 2009 10:05

Ja hej och hå!!!!


Igår var vi till doktorn och hon trodde att Alexandra hade fått en släng av krupp!

Hon fick tre olika mediciner för att hon skulle ta sig igenom natten..... Glad i hågen trodde jag att dem skulle hjälpa mer men...... Vi har varit vakna alldeles för många ggr inatt så huvudet värker....

Men tack och lov håller det väl bara i sig några nätter tror jag!!!


Idag har vi inget speciellt på dagordningen.... Vi städade ut julen ur vardagsrummet igår så nu är tomtarmna borta tills nästa advent!!!


Nu ska ag ta och bada de små trollen.....


Ha det gott


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards