Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Anna - 21 januari 2009 12:16

Vi har idag varit och tagit blodprov.....

I Alexandras arm.....

Gissa hur det gick???????


Hon skötte sig hur bra som helst!!!!!! Sa inte ett pip utan tittade bara vad dem gjorde!!!!!! Jag kände mig mycket stolt kan jag säga!!!

Jag trodde att det skulle bli en mardröm..... Men så fel jag hade....


Proverna ska skickas till Umeå för analys så får vi se vad de visar. Det kunde ta endryg vecka innan svaren kommer, och visar de ingenting får de fortsätta kolla vad det kan vara!!! Jag ger mig inte!!!!


Hon har fått en ny medicin som hon tog för en stund sedan och den verkar fungera lite grann iallafall! Hoppas det blir bättre och bättre!!!! Vi har iallafall sovit inatt med vissa avbrott då Alexandra frågade om mamma var där.... Sedan när det var bekräftat somnade hon om igen!


Våran bil gick igenom besiktningen utan anmärkning!!!!!! Tack och lov!!!!


Nu ska jag ta och vila mig lite grann...


Ha det gott


Kramiz anna



Ovido - Quiz & Flashcards