Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Anna - 1 februari 2009 18:09

oj oj oj!!!


Ja då var vi hemma igen efter en fin helg i mora!!!

Alexandra är så gott som frisk nu och mikaela har repat på sig bra så nu är allt som vanligt!!!! Så skönt!!!

Barnen har sovit väldigt bra i helgen vilket vi är glada för då det är ett tecken att allt börjar bli okej igen efter förkylningar och allt!!!!!


K och P rev tillslut väggen och jag tror att det kommer bli väldigt bra när allt är klart!!!


A och jag var ju på ica maxi igår och inhandlade litte gott i gott!!!!

Det blev krabba i någon rota med massa gott i och lite rostat bröd till det!!!! Efter det blev det Gino ( frukt/bär i ugn med vit choklad ) och till serverades glass!!!!! OTROLIGT GOTT var det iallafall!!!

Barnen fick söta dräkter av A oxå! Tackar så mycket!!!!


När vi kom hem var det -20 så det var inte så roligt...... Men nu har vi eldat och mår bara gott!!!!


Kalle håller på att göra mat till imorgon eftersom han ändå ska ha en matlåda med sig.... Jag är bara glad jag slipper stå vid spisen!! Hi Hi


Nu ska jag ta och engagera mig lite......


Ha det gott!!!


Och åter ett stort tack för en fin helg P och A!!!

kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards