Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Anna - 8 februari 2009 17:20

Ja hej igen!!!!!


Nu är jag sjukt less på all snö!!!!! Det vräker fortfarande ner som jag vet inte vad!!!!!!

Det är sånna här dagar man önskade att man bara kunde ta ett plan och åka till varnare ställe!!!!

Vi tog en sväng hem till Irene och fredde så Alexandra fick åka lite skoter.... Det tyckte hon var mycket roligt!!!! Sedan for vi förbi farmor en sväng och på vägen hem igen somnade dem båda!!!! Nu sover dem sött!!!!


Jag har startat en maskin tvätt och ska väl hugga in på vardagsrummet för där ser det ut som om en granat just har landat!!!!


Melodifestivalen blir man lika besviken på varje gång!!!!! Hur kan man få ställa upp med vad som helst!!!!!! Helt sjukt men jag ska inte hacka på någon!!!!!! Men du hade rätt Anki.....


Ha det gott


Kramiz anna

Av Anna - 8 februari 2009 10:14

Hej på er Alla!!!!!


Idag är det söndag!!!!Snön har vräkt ner hela natten och tidigt imorse vaknade jag till plogbilen!!!! Det ramlar fortfarande ner något vitt fjun!!!! Våren vart är du!!!!!??????


Idag blir det en pianodag tror jag.... Vi ska iaallafall skotta bort all snö!!!!!! Sedan blir det kanske korvgrillning!!!! Vore mysigt att åka iväg och grilla lite!

Alexandra har sovit hela natten inatt med!!!!!! Så bara hon har gjort det ett tag nu ska hon åter få sova i sitt rum!!!!! Hon är som en väderkvarn på nätterna och därför känner man sig öm här och var på morgonen.... Men det är mysigt att ha henne nära på sammagång!!!!


Mikaela har inte haft tid att vakna än.... sjusovare som hon är!!!!!!

Kalle hade haft en trevlig middag och jag tyckte klockan var runt midnatt när han kom hem igen så det blev inte så sent som jag trodde att det skulle bli!!!! Men men nog talat om det!!!!


Nu ska jag ta oich hoppa in i duschen.....


Ha det gott


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards