Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Anna - 24 februari 2009 18:53

go kväll!!!!


Ja nu är det kväll igen.... barnen mumsar lite glass för glassbilen kom ju förbi för en liten stund sedan!!!! Och jag som trogen kund gick ut och köpte ett par sorter..... Men nu är det dags för läggning av barn och en skön kväll framför tv.n ser jag fram imot!


Ha det gott tills imorgon

Kramiz anna

Av Anna - 24 februari 2009 13:52

Hej igen!!!!

Imorse for vi på dagis som vanligt och vi klädde av oss allatre innanför dörren... jag skulle ha samtal med fröken åt Alexandra....

Alexandra är vansinnig från det jag lämnar henne tills det att jag hämtar henne..... Konstigt men så är det! Så idag bestämde jag mig för att vara kvar och se vad som gjorde henne så arg!!!! Hon var hur glad som helst hela tiden.... Så nu ska jag vara där denna veckan så hon kommer ur den onda cirkeln bestämde jag mig för!!!Få se hur det går!!!

Annars sa jag att hon får vara hemma tills mikaela börjar inskolningen... Då kan Alexandra skolas in på nytt!!! Vi får se hur det går!!!!


Efter dagis for vi till sveg och köpte semlor och besökte kalle på jobbet för att få lite fika!!! Gott var det!!!  På hemvägen svängde vi förbi faster för att få en god kopp kaffe!!!


Nu är vi hemma och Mikaela har somnat och lär sova ett bra tag så trött som hon var!!! Alexandra springeromkring och leker!!!!  Nu ska jag ta tag i allt som bör göras men ingen vill!!!


Ps jag är på bättringsvägen nu och är lite bättre i ryggen idag!!!!! JIPPI!!!! det går åt rätt håll!!!!


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards