Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Anna - 13 februari 2009 16:01

Idag är det fredag den 13.......

Är lite vidskeplig av mig men vågade mig ändå på ett bullbak!!!!

Det gick utomordentligt bra och dem blev goda dessutom... Inga brända bullar och inga händer!!!

Doch halvvägs in i baket upptäckte jag att äggen var slut.... Men snälla människor finns!!! Familjen vättgränd kom förbi med en låda så baket kunde fortsätta!!!! Tack snälla!


Alexandra mumsade deg ett tag tills hon upptäckte att man fick ont i magen!

Broder ringde och talade om att de kommer hit idag istället, annars blev det en tidig avresa för dem imorgonbitti! Vi ska nämnligen på Dop imorgon hos våran syster imorgon!

Jag har hunnit damsugit av golvet och svabbat det vilket kändes bra när det var klart! Var länge sedan såg det ut som!!!!

Hellre bor jag med lite skit i hörnen Än i ett rent helvete!!!!Det ligger något i det!!!!!


Nu ska jag ta mig an tvätten bara kalle kommer hem och kan sysselsätta barnen!


Ha det gott


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards