Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Anna - 19 februari 2009 09:14

Hej


idag klev jag inte upp så tidigt.... Men jag har iallafall lämnat Alexandra på dagis! Hon har sovit utan blöja inatt och det har fungerat jättebra!!!! Hon väkte mig vid halv fem och ville kissa sedan somnade hon igen!!!! Stolt är jag!

Igår blev det en sväng till sveg för att handla lite... När vi kom hem slappade vi bara då man kände sig lite sliten... Har åkt på en förkylning!!! Har lite ont i halsen och kranen är täppt!!!

Idag blir det oxå lugna ouckar tror jag! Jag och mikaela ska iallafall titta på Skidskyttet!!! Ja jag är ett fan av det...

Efter det ska jag hämta tjejen som säkerligen är trött... Dem skulle ut och gå idag på dagis med alla barnen så det ska bli intresant att höra hur det gått!

Till middag idag har jag ingen aning vad det blir.... Har ni några förslag är jag tacksam för dem!!!!


Alla ni som är ute på vägarna, Kör försiktigt det lär vara en jäkla snörök!!!!


Nu ska jag ta och koka en panna Java innan skidskyttet börjar!!!

Ha det gott


Kramiz anna 

Ovido - Quiz & Flashcards