Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Anna - 28 februari 2009 23:24

Hej igen!!!


Ja nu visar termometern -15 och det får mig att tänka på morgondagen!!!! Blir det ännu en fin vårdag????? Eller blir det åter en kall vinterdag som vi haft alldeles för många av redan.... Ja det får vi se imorgon men jag hoppas att det blir fint!!! Var så skönt idag när det gick att vara ute med barnen och leka lite!


Nu ikväll har vi varit en sväng till Broder för att kolla in bygget! Det blir fint och han ska ha en stor eloge för allt jobb som han lagt ner redan!!! Men än är det några hammarslag kvar men det går fort frammåt tycker jag!!!!

Efter inspektionen på Olov..... blev det en tur ner till Vättgränd där vi fick god räkmacka!!! Tack för den!!!! Barnen blev trötta vilket är förståeligt om man spanar in klockan så jag fick dra kalle i örat så vi kunde åka hem och natta de små!!!Nu sover de två så gott så!!! Eller ska jag säga alla tre... :-)


Ja som vanligt är det jag som är vaken och passar då på att tussa runt här hemma och bara mysa av tystheten!

Men även jag ska ta och varva ner nu framför tv:n innan det är dags att slå igen locken för idag.

Hoppas att ni får en bra morgondag ifall jag inte får tid till att skriva någon rad....


Ha det gott


Kramiz anna

Av Anna - 28 februari 2009 14:18

Hej hopp!!!


Idag har det varit strålande väder!!!!! Varmt och skönt i solen!!!!

Jag och barnen följde med faster och hennes familj för att åka pulka!!! Alexandra stormtrivdes och mikaela oxå!!!! När vi kom tillbaka blev det korvgrillning på tomten... Mysigt i solen!!!

Barnen visade sig lite trötta och slitna så vi for hem och nu sover de små änglarna!!! Jag ska nog inte göra så mycket utan lägga mig i soffan och lata mig!!!! Känner att man måste få det ibland!!!!


Hoppas att ni andra också tagit vara på denna underbara dag och varit ute en stund!!!! Solen är efterlängtad så jag hoppas att den stannar nu!!!!


Ha det gott kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards