Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Anna - 20 februari 2009 21:34

Ja här har ni mig!!!!!


Jag har varit ganska däckad idag.....

Alexandra har varit på dagis idag oxå och det var som vanligt... sur!!!!

När vi kom från dagis gick vi och la oss och somnade alla tre....

Vaknade och insåg att halsen packat ihop helt och ringde därför så att jag fick komma in till sveg.....

Halsfluss och penicilin... 3 tabl om dagen i tio dagar inget jag ser fram imot men man är väl tvungen!!! Som vanligt fanns inte medicinen på sjukan så jag får vackert vänta tills imorgon när apoteket öppnar!!! Ja med andra ord blir det en resa till till sveg denna vecka....


Känner att febern är här nu och jag vill bara att den ska blåsa bort!!!!

Det är snöyra imorgon men jag tror kalle får ta med barnen så jag kan vila... synd hade gärna velat kollat lite nu när byn gör något evenemang även på vintern!!!

Hoppas att ni andra är friska som nötkärnor!!!!


Ha det gott kramiz

Ovido - Quiz & Flashcards