Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Anna - 17 februari 2009 09:43

Hej igen!!!


Dagis gick superbra för alexandra igår. Hon var helt slut när jag hämtade henne men vi hann med ett snabbt besök hos farmor! Sedan blev det sängen och hon sov i tre timmar!!!!

Idag ska hon vara utan blöja på dagis.... Hon klarade båda delarna på pottan igår helt själv!!!!! Och imorse var hon torr i blöjan och jag tog av den och då gick hon och satte sig på pottan för att morgonkissa!!! Så duktig och stor har mitt lilla troll blivit!!!!

Till middag igår blev det kycklinggryta och tagliatell eller vad det heter!!! Sedan for jag och barnen och handlade lite... När vi kom hem kom en jaktkompis till kalle förbi och stmma lite!

När han gått tänkte jag hoppa in i duschen men då knackade det åter på dörren..... Då var det våran granne, Håkan och hans son Theo på snart två år som ville leka lite!!!

Alexandra var snäll och trevlig och lekte bra ända tills Theo fick tag på en napp som inte var hans.... Då blev det livat värre!

 När barnen tröttnat gick dem hem och vi såg att klockan var sängdags så det var bara att krypa ner....


Imorse när jag klev upp var det skidskytte.... Obs tiden... =6:00 gick jag upp idag!!!! Frivilligt dessutom!!!


Alexandra skulle på dagis så det var bara att pälsa på hela högen och ut i dem bistra morgonen!!!

Nu är vi hemma igen och väntar på att vi ska åka igen... Jag har passat på att beställa nya nappflaskor som inte är giftiga!!!! Summan slutade på dryga 400 men nu är det gjort!!! Passade ju naturligtvis på att beställa nappar till flaskorna oxå!!!! Annars är dem slut när dem behövs!!!


Vilken tur du kommer snart för Alexandras lugg irriterar henne!!!! Det gjorde susen att du klippte, det verkar växa fortare!!!! Hoppas att allt är bra med er!!!!!


Nu ska jag ta och byta en blöja på Mikaela, det luktar skumt.....


Ha det gott nu!!!


Kramiz anna

Ovido - Quiz & Flashcards